مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 15:452020-12-10ورزشي

لیگ برتر هندبال| طاهری: امیدوارم تیم هایی صعود کنند که مشکلات را حل کنند


سرمربی تیم هندبال فولاد سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم تیم هایی به دور بعدی صعود کنند که بتوانند مشکلات هندبال ایران را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دومین بازی از دومین  روز از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان، گرامیداشت  سردارشهیدپورجعفری امروز در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاداسلامی شیراز انجام شد.

  در این بازی که در در چارچوب رقابت  گروه دوم این مسابقات صورت گرفت  دو تیم فولاد سپاهان اصفهان  وزغال سنگ طبس از ساعت 16 به مصاف هم رفتند.

این بازی که در نیمه نخست با نتیجه نزدیک  14 بر 13 به سود نماینده اصفهان  به صورت پایاپای در جریان بود در پایان با برتری 26 بر 29 تیم  فولاد سپاهان به پایان رسید.

محسن طاهری، سرمربی تیم  هندبال فولاد سپاهان اصفهان در پایان این مسابقه اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که توانستیم با پیروزی در این بازی جبران مافاتی از بازی های دور گذشته داشته باشیم.

یکی از بهترین بازی هایی بود که به دل بینندگان چسبید.

وی ادامه داد: میزبانی هیات هندبال استان فارس یک میزبانی خوب است و امیدواریم که همینطور ادامه داشته باشد و هر روز بهتر از روز قبل باشد.

سرمربی تیم فولاد سپاهان اصفهان گفت: امیدواریم تیم هایی که به دور بعدی صعود می کنند تیم هایی باشند که بتوانند مشکلات هندبال ایران را حل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر هندبال| طاهری: امیدوارم تیم هایی صعود کنند که مشکلات را حل کنند

لیگ برتر هندبال| طاهری: امیدوارم تیم هایی صعود کنند که مشکلات را حل کنند